Thursday, 9 December 2010

jom..jom..jom.....ni khas ssapa yg suka tgk cinta kirana

Assalamualaikum
korang semua suka x tgk cinta kirana???
mugkin ada yang suka dan tidak suka
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aq suka tgk la...heehe
dulu suka sama galang tapi skrang sudah suka sama baim lorh...
kiki farel ni sebenarnya cute la n ganteng bukan..
semalam aq da la terjumpa video ni kat youtube pasal baim kiki farel dengan seseorang..
sape tau??angkat tangan
sape angkat tangan tu mesti gila gosipp kan...ha dah kantoi pun...
tapi x pe kita boleh gosip sesame nanti..heehe

sebenarnya kiki farel dengan mama dia la...huhu
(mesti frust kan igt dengan gf dia)
nak taw mama dia tu mak surti dalam cinta kirana tue..
patutla tengok senyum nak lebih kurang ja...
kiki ni sebenarnya penyanyi jugak..
dia nyanyi lagu cukup setahun..
suara di ok la..
tapi perangai mak surti memang mcm dalam cerita cinta kirana tu..lawak

 jadi ngefan ni sama mama dahlia ngn kiki



ok sudah sikit2 ok la
tatatata


No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...