Wednesday 29 December 2010

Saya mau GA dari Miss Librarian

Assalamualaikum
hai sebenarnya saya sudah lama nak join GA ni tapi agak sibuk sikit
so sekarang baru sempat
hmmm..
memandangkan title entry ni kena bagi reason sebab apa mau GA dari Miss Librarian kan
so 
meh sini nak habaq satu - persatu
1)sis maera ni memang comel
2)saya happy sangat bila sis maera  folo n komen widget saya cute
(sampai satu hari jugak la asyik nak tersenyum)
ye la selama nie saya selalu gak singgah blog sis maera 
tapi x sangka sis sudi singgah ke blog saya yang x seberapa ni
3)sis maera ni baik sangat sampai nak buatkan header tuk saya kalau saya masih x reti nak buat..
lastly saya harap sangat boleh dapat ole-ole dari Yogjakarta
nak beli sendiri x mampu lagi sebab masih belajar x de duit nak pergi.
ok da
saranghae
tag
ayu

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...