Monday 3 January 2011

Assalamualaikum

hallo semuanya
hari masing-masing menjalani kehidupan seperti biasa kan
terutamanya budak-budak sekolah atau mahasiswa-mahasiswi yang telah bercuti panjang
termasuklah aku
haaaa
cuba teka aku dari kategori mana???
hahaha lu pikir la sendiri
bagi sesiapa yang selalu follow blog aku nie mesti taw(
kalau x taw juga memang nak kena la..hehe..gurau saja x kisah pun)
bagi yang baru je nak berjinak dengan blog aku nie boleh lah selongkar blog archive aku yg lama-lama tue





















































































ok cukup-cukup la tue selongkar
meh dengar cerita seterusnya

hari pertama pun dah sangat menguji keimanan
 bila time sekolah la hujan nak turun pagi-pagi
so
selimut dan bantal menjadi semakin sayang untuk dilepaskan
 hujan-hujan memang best tido untuk meneruskan mimpi-mimpi yang indah
tetapi dengan tekad yang ada aku lepaskan juga bantal dan selimut

dalam perjalanan nak p sekolah pun dah sesak
termasuk kawasan sekolah aku
nasib x banjir je
kalau tidak cuti lagi la kami..hehe

ni lagi best 
first day dah belajar macam biasa
homework pun dah banyak
kalau zaman dulu-dulu first day memang x belajar kan

satu lagi yang x berapa best tempat duduk dalam kelas
kami terpaksa berpecah sebab tempat yang kosong x berapa strategi untuk kami satu geng duduk
so lepas ni harap kami boleh gabung balik..hehe
ok daa
saranghae



No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...