Friday 28 January 2011

colourfull day

Assalamualaikum

mood merentas desa belum habis lagi
sebab kaki aku masih sakit-sakit lagi

haha
biasa la orang jarang bersukan bila bersukan mulalah kesakitan...
jangan ikut ok
selalulah bersenam untuk menyihatkan badan

ni aku nak tunaikan janji aku 
janji nak tunjukkan pic kami selepas merentas desa

layan je lah pic yang x seberapa nie...

aku la tu yang buat peace




asal aku berdiri macam tu???


 cantik x rumput dekat sekolah kami???




sebenarnya banyak lagi tapi  aku letak sikit je la
sikit-sikit sudaa

thanks tu miz ha
sebenarnya nak post petang lagi tapi ada masalah sikit
so sekarang baru boleh post
ok daaa
saranghae
muah

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...