Saturday 22 January 2011

jom bersukan

Assalamualaikum

jom minum dulu
untuk menambahkan tenaga sambil menderma

isnin ni aku dah x boleh balik awal
sebab petang aku kena p latihan rumah sukan
dah la sekarang nie panas gila
tapi aku suka sebab latihan rumah sukan nie kena merentas desa/taman dulu
lepas merentas desa aku x suka dah la
huhu
aku bukannya kuat nak lari pecut-pecut nie
dah setahun kot aku x lari pecut-pecut 
ntah mampu ke x lagi

 bersukan nie sebenarnya menyihatkan badan 
tapi benda yang paling aku x berapa suka la
aku ni suka yang indoor je..huhu
hari sukan sebenar bulan jun
so memang lama la latihan kali nie
tahun nie aku kembali memakai baju berwarna kuning
mengulangi sejarah sekolah rendah 

ok daa
selamat bersukan semua



No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...