Friday 25 February 2011

minggu yang x best

Assalamualaikum

hai semuaaaaaaaaaaaa

hari ni kan fitrah nak cerita la sikit tentang apa yang berlaku 2 3 hari ni

 benda ni agak peribadi lah
cuma nak bagi gambaran je
perasaan dan keadaan ni pernah hadir dalam hidup aku
tapi dah lama masa aku form 1 kot
memang x best sesangat
sampaikan aku pernah hilang kepercayaan dekat seseorang
perkara tu selalu ja bermain di minda aku
lepas tue aku dah lupakan semua 
nah
sekarang dia mai balik
tapi x seteruk dulu
mungkin dah pernah kena so aku boleh cool lagi
dalam aku cool pun benda tu masih 
memberi kesan dekat hati dan [perasaan aku
walupun aku dah cuba untuk x ambik KISAH
ok sudah x mau cita dah
(yg penting bukan LOVE)
biarlah aku dan orang terdekat aku ja taw

lepas tu geng bising aku 
excident pulak
padahal hari sebelum excident tu dia ada la cerita kat aku yang dia tiap2 tahun selalu jatuh moto
dan selalunya dia x pernah langgar orang
cuma tahun nie ja x excident lagi
keesokannya dia x mai sekolah sebab excident siap terlanggar orang lagi
nasib baik lah x teruk sangat
kesian dekat dia x sempat nak ambik ujian bulan 1
harap-harap lesen p dia x kena gantung la
kalau tidak susah nak g sekolah dengan hang out
cepat lah mai sekolah kami rindu ang

ok seterusnya 
masih konsep yang sama
konsep sedih-sedih
pagi khamis lepas rumah akak aku pulak kena masuk pencuri
habis tv,laptop dengan ps2 anak buah i pencuri tu ambik
hampir 11ribu jugak la kerugian
kseian dekat i x boleh nak berwebcam dengan haziq cinonet 
tapi syukur alhamdulillah akak i x dak kat umah time tu
kalau tidak x taw la

satu g perkara memang dah lama aku simpan
ingat minggu nie dah settle tapi x settle juga
banyak halangan betul lah
kalau boleh nampak memang dah jadi pekasam

ok la itu je la berita yang x ok
aku harap minggu depan akan menjadi minggu yang lebih baik
cepat lah doa agar aku akan ceria selalu
tapi aku ni x pernah nak lelama emo2 ni

fulamak panjang giloss entry nie
biar la
i punya blog kan
ok daaa
saranghae





No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...