Tuesday 8 February 2011

lovely day

Assalamualaikum




Gratisan Musik
lovely day by Park Shin Hye
sapa ingat dengan lagu nie

dulu aku pernah letak lagu ni dalam blog
lagu nie mcm agak sesuai la dengan entry ni
lovely day

kami kuar time cuti CNY
memang best la sebab time tu cuti dah nak habis
sepatutnya kami kuar berlima 
kami rancang nak sambut birthday wani lsambil jalan-jalan
tapi  wani ada hal
so kami berempat je la yang kuar

ni  calon-calonnye

muka penat je...hehe

ok layan la pic nie
nampak sgt aku ni rendah...ni yg x suka bergambar dengan orang tinggi..hehe

x larat nak dukung baby besar dari maknye...huhu




sebenarnya banyak lagi pic
tapi internet jadi kura-kura
so malas dah nak upload

cuti CNY ni memang terbaik la
sebab aku hang out dengan semua orang
iaitu
my sis
my classmate
my ex-classmate
last sekali dengan
my bff(bukan bf yer)
dengan blogger je belum 
bila nak wat gathering kat kdah...huhu

cukup lengkap kan
aku seorang yang adil bukan
kalau lelaki sesuai berkahwin 4
tapi sayang aku perempuan
haha
merepek sudaa

bubye



oops
terlupa
saranghae




No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...