Friday, 25 March 2011

betul ke???mcm x percaya je

Assalamualaikum
ait fit dah bertunang ke?????
kenapa x percaya???
meh sini kita scroll ke bawahhhh
sambil hitunng titik-titik tu
x la bosan sangat nanti

.....
..........
....
.......
....
..
.
..
......
..
...
...................
.....
..
..
........
....
..
...
.....
..
......
...
...
..
...

..

...

...

..

..
...


...

...
..

..

..

..
..

...

...



....


...
...


......



...


...


...





dah penat ke belum hitung titik-titik tu???






ok stop
kesian kat korang kan
sebelum tu jawab dulu best x scroll ke bawah????
kalau best meh sini nak habaq mai
 cincin tu memang dari seorang lelaki
persoalannya siapakah lelaki tersebut???
hahaha
cuba teka



ok la sebenarnya
 tu la benda yang telah dijanjikan pada minggu lepas
my bro yang bagi lorh..
lagi satu kotak tu ada rantai


best kan dapat hadiah awal
cepat la korang nyanyi dekat fit
hehehe


ok daa
saranghae




p/s:simpankan saja segala kenangan pada 19 tahun yang lalu
dan teruslah membina kenangan yang baru

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...