Sunday, 8 May 2011

selamat hari ibu

Assalamualaikum

hye semua
hari ni fit nak ucap selamat hari ibu kepada mak yang tersayang a.k.a mummy..sambutan x da la meriah sangat...fit cuma mampu beli kek blackkforest 2 slice je tadi kat mak...tadi g sekolah terlupa nak bawa duit lebih...jadi mampu beli dua slice dengan bun sikit....hadiah x dak buat masa nie...tahun yang akan datang mungkin ada...

ok ni keknye..hehehe

ok sapa x sayang mak????ce ce ce angkat tangan...ha tengok x dak pun yang angkat...ini bermakna semua orang sayang mak kan...ok tak nak cakap banyak...fit cuma nak ucap terima kasih dekat mak sebab x jemu jaga segala keperluan fit hingga ke hari ni..terima kasih mak sebab dah lahirkan fit......kita harus menghormati dan menyayangi ibu kita kerana syurga di bawah telapak kaki ibu...

ok sekian..
dari anakmu yang nakal






No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...