Wednesday 10 July 2013

Ramadhan Tiba Lagi :)

Assalamualaikum,

Hmm..Pejam celik pejam celik tak sangka bulan silih berganti akhirnya bulan mulia bulan Ramadhan tiba lagi. Alhamdulillah kerana kita masih diberi kesempatan untuk bertemu dan menjalani ibadah puasa.Semoga puasa dan ibadah kita akan lebih baik dari sebelumnya.InsyaAllah I will try the best.

Hampir sebulan jugak Fit tak update aktiviti Fit dihujung-hujung sem ni kan.Sorry sangat-sangat.Banyak cerita sebenranya nak diceritakan tapi kesempatan yang ada Fit guna untuk buat benda lain jadi terlupa la blog tercinta ni.Sekarang tengah gap seminggu sebelum paper last jadi tak sempat la nak menyambut puasa pertama dengan keluarga tersayang.Jadi waktu seminggu tu dipenuhi dengan aktiviti lagha termasuk pergi berjimba bersama classmate dan roomate tersayang.Memang sangat lagha la kan bukannya baca buku.Mood study tu kena start balik sebab dah tinggal 2 hari je nak exam.Jadi sebelum study eloklah kita update blog tercinta sekali ucap salam Ramadhan.

Banyak sangat masalah yang timbul sebelum masuk minggu exam.Memang agak stress la tapi Alhamdulillah semuanya sudah settle dan tidak menganggu mood exam.Semua masalh  itu juga mematangkan kita dan mengajar kita untuk jadi lebih rasional.Semoga sem depan akan berjalan dengan lancar dan mendapat result yang tidak mengecewakan dan lebih baik sebelum ni.Doa-doakanlah ye semoga dekan tahun ni.Aamin.

Next entry mungkin Fit cerita dengan detail k setiap apa yang berlaku di hujung-hujung sem.Jangan lupa bangun sahur  kerana dengan bersahur ia membezakan puasa kita dengan yang lain.

Salam, Good nite.





No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...