Wednesday 10 January 2018

Allah uji kerana Allah masih sayang

Assalamualaikum,

Dalam beberapa minggu ni Allah bagi teguran secara halus dekat aku.

Teguran paling ketara masa 31/12/17. Aku hampir kemalangan dan kalau terjadi memang teruk dan mungkin membawa maut. Alhamdulillah Allah masih lagi bagi peluang.

Teguran kedua tak sampai seminggu masuk tahun baru. Allah uji aku dengan sakit mak. Mak warded dan doktor diagnose buah pinggang mak tak berapa cantik.

Alhamdulillah, Allah masih sayangkan aku. Sebab tu Allah uji untuk aku lebih dekatkan diri kepada dia.

Allah uji kita tanda Allah masih sayangkan kita.

Jom dekatkan diri kita dengan Allah dan terima segala ujian yang diberi dengan lapang dada.

Salam sayang,
Fitrah

1 comment:

  1. just blog walking here ,, btw nak beritau.. ape yg awak cakap tu saya bersetuju betul dan sgt Syukur Allah beri peluang kedua untuk kita muhasabah diri, dan alhamdulillah masih bernyawa.. sabar di atas dugaan ini yer.. n take good care always, mudah mudahan kembali sihat seperti sedia kala amin.

    ReplyDelete

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...