Tuesday 26 October 2010

kegilaanku.....

ahakzz...
kalau tengok tajuk mesti orang ingat apa la ye????
sebenarnya aku nak cerita pasal kegilaan aku dekat drama KOREA
First drama yang membuat aku suka sangat tengok cerita korea ni drama AUTUMN IN MY HEART
best gila drama tuh siap nangis2 lagi bila aku tengok cerita tue...

sedih tapi mantap

ni list drama favourite aku

FULL HOUSE
(drama ni best happy2)

STAIRWAY TO HEAVEN
(:drama ni pun buat aku nangis jugak)

JEWEL IN THE PALACE
(drama ni yang paling panjang best giler sountract dia pun best.)

WONDERFUL LIFE
(suka sangat ngn adik yang berlakon dalam drama nie Jung Da Bin)

SWEET SPY
(drama ni lagi best hero dia handsome n sweet)
 banyak lagi la drama yang aku suka
kalu nak senarai mungkin x habis sampai ke pagi esok..

gara-gara terlalu minat dengan drama korea
aku sampai dah suka dengar lagu korea walupun x faham sepatah pun
lepas dah suka aku mula cari lirik(romanization dgn translation)
lepas dah jumpa mula la keja aku menyanyi berulang2 kali..haha..sampai kadang2 sora xdak

kadang-kadang leceh subtitle x dak..
aku jadi bengang la x faham bila tengok drama kat tv tapi x faham
lepas tue aku mula la minat nak belajar bahasa korea
kebetulan kakak aku ada cd belajar bahasa korea
aku pun mengambil kesempatan belajar sikit bahasa korea
tapi x fasih-fasih lagi pun....nak taw sebab apa..
sebab aku sibuk dengan study + exam ditambah sdikit kemalasan sbb dah lama tinggal
bila nak mula balik malas lah..
lagipun banyak benda yang dah lupa
word yang masih ingat antaranya saranghaeyo,CHINGU,nuna banyak la.
terlupa pulak nk cakap maksud CHINGU.
chingu tu kawan
yojachingu-kwn perempuan
namjachingu-kwn lelaki
aku dah tunaikan janji kan tu..haha
kite mesti tunaikan janji yang dibuat baru disayangi ramai

ok la penat nieyh
kita jumpa lain harii dan lain cerita pulak yah
jangan lupa datang lagi

bye
smile always <3 saranghaeyo my chingu <3

2 comments:

  1. lagu nie mmg bez . bru larh rncak kit nk bca blog ang nie

    ReplyDelete
  2. hello..hello..hello..
    haha...tq kerana komen..ahakz

    ReplyDelete

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...