Saturday 30 October 2010

ubat oh ubat

assalamualaikum
dulu aku selalu kena perli dengan kawan2 aku..
selalu kalau chat dengan depa terus hai ke hello ke yang paling best oit..haha
sekarang nieyh dah semakin sopan kot..hehe

ok berbalik kepada topik..
ni la ubat yang aku kena makan tue
(aiceh tunjuk ubat macam la banyak sangat..haha)

 UBAT!!!!
ubat adalah benda yang paling aku takut tapi dengan jarum x lah pulak..
hairan bin ajaib kan
aku selalu harap kalau time makan ubat harap-harap kena inject je
cakap meh sapa yang suka makan ubat
ubat memang la penawar walaupun pahit dan x sedap kan...
tapi ubat jugak la yang jadik kawan aku di kala aku kesakitan..ahakz
ampa semua pun mesti macam tu jugak kan...

sekarang nieyh alergik aku dah agak serius juga larh
x boleh silap makan  sikit mulalah aku nak jadi mcm kwn baik aku juga( miss monkey)
aku kan lahir tahun tue...
hehe
tergaru sana tergaru sini x pun sneezing je keja aku
time sneezing tu la paling teruk mesti 3 kali 4..
pernah juga aku terfikir
(sneez2 terus hidung x dak....waaaa alamatnya aku nangis 1 tahun....boleh jugak jadi kassim selamat)
disebabkan aku terlampau banyak berimaginasilah membuatkan aku termotivate tuk makan ubat
kalau tidak sorry ye...

ayah aku tanya mak aku, chik x makan ubat lagi ke???
kalau x makan lepas ni x nak dah beli ubat biar je hidung dia hilang
si anak lak:dah makan dah(cepat je jawab haha...takut lpas nie sakit ayah x nak beli ubat lagi)

kata-kata terakhir aku sebelum berundur
mencegah lebih baik dari merawat 
an apple a day,keep a doctor away
so makan la epal banyak ok...

kes a ku lain sikit kalau x mkn semua bnda yang aku alergik gamaknya x cukup khasiat la aku
boring kot makan ikan ja..
aku semua jenis seafood termasuk ayam aku alergik
dah larh semua tue febret aku..
wargh aku nak makan apa la kan..

k la.
aku stop di sini dulu..
sebab aku start sneezing nieyh
bye
good night & sweet dream owkwyh

smile always<3saranghaeyo<3 my chingu



No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...