Sunday, 31 October 2010

best ke x jamuan tahun nie?????

Assalamualaikum
saya di sini ingin meminta izin untuk mencoret sesuatu untuk di kongsi bersama..
(alamak terlebih sudaa)

saya sebagai pemegang mohor-mohor besar klas Pra -U1B ingin megumumkan bahawa esok raya..eh bukan raya tapi esok jamuan diadakan..
tersasul pulak memandangkan raya haji pun dah nak dekat kan...

memandangkan esok kelas aku wat jamuan mesti perut aku yang besar ni bersorak gembira...
ye la sapa yang x suka makan lagi pun free ...bukan free  sepenuhnya ..
makanan free pun kalau kawan-kawan aku yang baik hati nak bawa oleh2 dari rumah..
hmm..memandangkan aku nieyh yang boleh dikatakan baik hati dan pemurah membelanjakan wang bapak aku..
jadi esok aku bawa 'CORNFLAKES MADU' febret aku tuh..
aku buat sendirii taw
aku buat penuh dengan kasih dan sayang aku nak bagi kawan-kawan makan
ayah terima kasih banyak2 ye yah sebab sudi meredah hujan(naik keta je pun)untuk beli bahan2nya..
aku nak bagi pantun dekat ayah aku la..
terima kasih daun keladi
lain kali belanja lagi..
entah betul ke idak x tau lah pantun aku tuh..
haha

aku nieyh ada juga bakat untuk memasak tapi malas la 
takut nanti chef yang terkenal x dapat cari makan sebab aku sapu habis..haha
(perasan bebenor fitrah ni kan. sapa setuju angkat kaki..

hmm..k lah lagi banyak aku lepak dekat sini lagi banyak benda aku mengarut..
 ni aku sertakan pic oleh-oleh  yang sempat aku snapuntuk di bawa esok


agak-agak boleh wat duit x???





kalu nak taw sedap ke x esok jangan lupa mai ke kelsa kami taw
saja bawa bekas ynag bertingkat


apa orang kata ada udang disebalik mee
haha
kalau bawa banyak bekas bolehlah esok aku bawa balik banyak makanan
jahat bebenor kamu ni...


ok daaa
gud nite
sweet dream
(mimpikan aku taw)


<3smlie alwayssaranghaeyo<3my chingu<3
muaaaaah


No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...