Sunday, 28 November 2010

nak taw x???

<3Assalamualaikum<3
tadi kan aq aku kuar ..hahaha
(yang nie pun nak cite  ke)
bukan pegi  mana pun pegi beli barang ngn makan-makan ja pun...
nak taw x barang ape yang aku beli

tadaaa
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
==

ape lagi kalau budak sekolah nak beli kalau bukan buku kan...kan..kan..
ayuh ke sekolah...yuh..yuh..yuh

buat masa cuti ni yang ni je kena beli...
bila buka sekolah banyak lagi benda yang nak kena beli..

nasib pegi beli dekat pustaka union dapat la 20% diskaun..
so boleh la belanja duit yang ayah kasi tuk benda lain...kih..kih..kih
tapi x guna pun...
next time kuar bolehlah guna duit tu...

cikgu Bm kite pesan beli buku kamus tatabahasa 
(memang patut pun beli bahasa yang fitrah guna pun sengal-sengal jewp. kan.)
 nanti sebelum buka sekolah bolehlah improve tatabahasa dalam ayat...

ni ha gambarnye cik kamus kite tu.

nanti kite boleh belajar sesame guna kamus ni ok..
biar kite pandai sesame..
kecik-kecik dulu suka sangat nak jadi chikgu
so sekarang bolehlah praktis jadi chikgu kat sini...

tapi satu je aku telah membuat keputusan yang salah semasa membeli...
 disebabkan aku tersangatlah terburu-buru memilih buku
 sampaikan x sempat nak tengok ok ke tidak buku tu
last2 balik umah buka buku tu ada beberapa page yang kosong...
huwaaaaaaaaaaa
rugilah dah kebanyakannya soalan
so nanti nak g tukar balik
so
kepada sesape yang nak beli buku tolonglah lebih berhati-hati ok..
x yah lah nak terburu-buru macam aku
 buku tu x dak kaki la nak lari...hehe

tu la reaksiaku bila tengok buku page yang kosong tu...
(tipu je pun sebenarnya  tuh)hehe

ok la bye
<3smile always<3saranghaeyo<3my chingu<3

sebelum tu kite semua angkat tangan berdoa semoga aku menang contest 
kids and baby photo ok...

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...