Sunday 16 January 2011

Assalamualaikum

hello-hello
kenapa dalam beberapa hari nie  aku asyik update entry yang sedih-sedih je
tapi itu memang kenyataannya kan
sekarang pun aku masih x berapa sihat lagi
ok lupakan kisah aku yang sedih-sedih

hmmm..sebenarnya aku nak cakap hari nie mak aku g umah bakal menantu(kalau jadi la)
mak aku saja p melawat-melawat x da la niat untuk meminang lagi..
(lagipun abang aku muda lagi)
sorry ye kak ida mini adik x  p rumah(kurang sihat sikit)

nak taw kenapa aku panggil kak ida mini???
bukan nama dia mini macam dalam drama cinta dan anugerah tu
tapi sebab aku dah ada kakak ipar yang bernama ida juga
so untuk mengelakkan kekonfiusan aku tambah la mini ..hehe
cute juga nama ida mini

psst
semalam aku mimpi best gile rasa macam x nak bangun 
hope malam nie sambung lagi..hahaha
harap-harap mimpi tu akan menjadi kenyataan(sesetengah part je la)
mimpi apa???/
nanti kalau dah jadi betul-betul baru leh cakap..haha

ok daa
saranghae



No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...