Monday 10 January 2011

Assalamualaikum

hye guys
lama kan korang tunggu entry aku yang terbaru 
(prasan macam la ada orang baca entry)
kalau ada thank you so much
selalu la singgah even x dak entry baru
korang baca la yang lama-lama pun x pe

ok sebenarnya aku sibuk sikit biasa la dah masuk musim persekolahan kan
lagipun x lama lagi STPM bakal menjelma
so aku kena la menyiapkan apa yang penting dulu sebelum berblogging
study first rite???
ni pun aku curi masa sikit sebelum mula buat kerja..huhu
takut ada orang demam kerinduan nak baca entry aku...hahaaha

banyak gila kerja aku dalam minggu nie
nasib dalam seminggu lebih nie kelas yang aku masuk x boring lagi la
harap-harap kelas yang akan datang pun macam nie jugak

hah
3hb mac nie ex-classsmate aku wat reunion
tapi aku x pasti nak p ke x???
harap2 3hb nanti free la
boleh aku jface to face dengan depa
selalu berhubung melalui fb dengan phone je
kalau betul la fb ditutup habislah x boleh nak contact kawan-kawan lama

ok daaa..see u next time
                             
       p/s:blogshopkita dah sampai shawl baru
             cepat p terjah kalau minat cepat order ok
nie contoh  shawl
(abaikan model tue..hehe)





No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...