Thursday 3 February 2011

apa yang harus kurasa

Assalamualaikum

hari ni aku nak bercakap tentang perasaan
hahaha
perasaan la sangat

ade orang kata kat aku 
hnag ni macam x dak persaan je
huahuahua
perasaan???
sebenarnya aku ade je perasaan
tapi aku susah sikit nak tunjuk perasaan aku
biasala ego aku tersangat la kuat
kadang-kadang aku ni nampak je mcm x kisah
but sometime aku ni akan jadi tersangat la emo
so beware
huahuahua
kalau aku nak terasa apa yg orang wat mmg hari-hari kot hatiku yg halus ni terluka
so untuk mengelakkan diri aku dari terluka baik aku x yah amik pusing benda yg  x sepatutnya
(sebagai perisai)

jadi aku akan jadi cool je setiap masa
"secool-cool' aku pun kadang-kadang x tahan juga

so kalau nak happy kita kena jaga hati kita dulu ok
lepas tu baru jaga hati orang
aku pun dah x larat kot nak jaga hati orang
kalau x jaga hati sendiri sapa lagi kan ???

ok la bubye
tgh mood x bapa ok la
konfius nak 
marah
ke
kecewa
ke
sedih 
ke ape....

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
saranghae





No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...