Thursday, 3 February 2011

yehuuuuuuu....first reunion

Assalamualaikum

hello-hello semua
hari ni best la aku boleh jumpa dengan kawan-kawan lama
ye la dah nama pun reunion kan

walau x semua yang hadir tapi tetap best
janji pukul 2 tapi 2.30++ macam tu aku baru sampai
aku pergi dengan kawan aku nama dia Farhah
biasalah janji orang Melayu
bukan tepat sangat..huhu

bila dah sampai dekat Marrybrown terus nampak muka kawan-kawan kelas
masa kami sampai x ramai g
kami di antara yang terawal juga la
sempat la snap pic sikit-sikit sebelum makan
huhu

lepas makan semua kami cadang nak pergi tempat lain 
nak  pergi bergambar la
tapi x sempat la
kami sampai tasik pun dah lewat 
ye la kami lepak dekat mb sambil borak2 dengan satu-satunya cikgu yang datang
Cikgu Rosliza yang ajar aku Fizik 
cikgu ros ada homestay taw
kalau sesiapa yang berminat nak datang bercuti atau kenduri dekat Kedah boleh la sewa homestay cikgu
nak tau lebih lanjut boleh klik di bawah
cikgu boleh bagi komisen  ni dekat saya kalau ramai yang sewa
hehehe

dah lari tajuk pulak
ok sambung kembali
sampai je kat tasik 
kami sembang2 sambil makan lagi ...huhu
biasala dah lama x jumpa mesti banyak yang nak story

pukul 7 baru kami bertolak balik
hari ni aku balik lambat
mujur my mom x marah
memang sangat penat tapi best

ok la ni pic yang sempat aku amik





ok da..bubye...sudah ngantuk maa
saranghae

notakasih:so sesiapa yang x mau pergi reunion 
anda tersangatlah rugi
kerana memori bersama rakan-rakan sangat berharga








No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...