Friday 15 April 2011

esok dah nak exam muet

Assalamualaikum

hello everyone
esok saya nak exam muet
ada lagi 3 paper 
lepas ni kena fokus dekat subjek lain pulak
 guys wish me luck ok

harap-harap esok telinga saya beri kerjasama yang baik untuk paper listening
kemudian otak saya boleh mengeluarkan idea yang banyak untuk paper writing
last saya harap fikiran saya x melayang semasa jawab paper reading
untuk paper reading saya harap boleh maintain macam selalu  atau lebih baik ok
saya berharap saya boleh fokus semasa menjawab exam esok
mr .sleepy jangan ganggu saya taw time nak jawab exam esok

ok sudah 
saya tahu bahasa saya sangat teruk
cikgu bm tolong maafkan saya ye
bubye
saranghae





No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...