Friday 6 May 2011

tentang aku

Assalamualaikum

hai selamat petang jumaat ye

ok entry ni mungkin agak emo sikit la kot
walaupun aku bukannya si gadis emo 

ok aku nak cerita la sikit
tentang aku yang x berapa nak best
ni semua orang yang kata
(aku mana taw diri aku mcm mana)

aku ni cool
mungkin aku dulu jarang kot berselisih faham ngn org
dah cakap kan tadi aku bukan si gadis emo
kalu daterasa sikit-skit tu
aku cuma buang jauh-jauh

aku ni x dak perasaan
yg  ni mungkin kot sebab aku susah kot nak suka dekat lelaki lebih dari kawan
itu bukan salah aku ok
nak buat macam mana dah x suka
mungkin terlalu memilih 
tapi yang pasti aku bukan sama sekali les 
(harap dapat jodoh yang terbaik)

nak ka

ok cukup yang lain aku x ingat

ni pendapat aku la 
aku sebenarnya baik..hahaha
nak termuntah aku baca

ala kamu semua pun mesti mengaku diri baik kan
mana ada orang cakap dia jahat
ok stop

nak kata aku ni cool
aku rasa bukan cool kot tapi cold
ala nak buat macam mana lagi
dah perangai aku sejak dulu macam ni
kalau aku marah pun aku bukannya nak tunjuk
aku lebih simpan dalam hati ja
tapi bila lama-lama 
semua tu hilang macam tu ja
kiranya aku ni agak senang la nak maafkan orang
tapi buat masa ni aku x dak lagi la ada masalah yang besar-besar
kebanyakannya hal biasa ja
ok dah
next

aku x dak perasaan
sebenarnya aku ada perasaan tu
cuma perasaan tu dia tersembunyi sebab pemalu
huhuhu
aku ni jenis yang susah sikit nak gelak 
betul-betul lawak baru aku gelak
kalau pasal lelaki
susah sikit nak komen
yang tu kena tunggu jodoh sampai baru boleh komen
hahaha

ok sekarang aku pun dah tak taw apa yang dah terjadi dekat aku
mungkin aku dah berubah 90 atau 180 darjah bagi sesetengah orang
tapi yang penting aku masih aku
mungkin aku sekarang dah berubah menjadi semakin melindungi diri aku
dari terluka
mungkin sebab tu ramai yang kata aku dah berubah
sorry kepada yang terasa aku dah lupa kamu

setiap manusia melakukan kesilapan
aku harap aku akan menjadi lebih baik dari sekarang

ok daa
saranghaeyo







1 comment:

  1. sabar je la...setiap manusia akan berubah mengikut tahap kehidupan yang kita lalui..kalu tak berubah, statik ja tu bukan manusia namanya..

    ReplyDelete

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...