Wednesday, 21 December 2011

siapa mahu beli????murah saja

Assalamualaikum,
selamat malam dan fit harap ampa semua sihat sejahtera okeyh..tapi fit pulak yang kurang sihat sebab terjangkit selesema dengan anak saudara i la..tapi tak la teruk sangat masih mampu pun nak menaip entri nie kan.

ok macam yang kamu semua tau fit sekarang kan dah habis exam kebetulan pulak anak bongsu so tiada orang yang boleh fit wariskan buku-buku  yang banyak tu.jadi fit dah buat keputusan nak jual la buku rujukan tu.lebih baik jual sebab boleh dapat duit sikit daripada hasil duduk saja di rumah kan kan kan..walaupun modal beli semua buku tu dulu duit  ayah..sebelum tu kena kenal pasti dulu pembelinya sebab buku ni khas untuk STPM dan aliran sastera.ada subjek pengajian perniagaan,pengajian am, bahasa melayu dan ekonomi.buku masih elok lagi la
jom tengok rupanya dulu okay





masih baru lagikan
harga next entry ok
yang pasti murah dari harga biasa la
bye






2 comments:

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...