Thursday, 3 May 2012

Abang AA singgah blog saya laaaa :D

Assalamualaikum,

Selamat petang yang mendung semua, dekat kawasan rumah anda mendung ke dah hujan??Apa-apa pun tak kisah la kan dah semua itu rezeki Allah nak bagi kita.Kalau tak hujan panas la pulak bumi kita ni kan yang penting jangan lupa baca doa ketika hujan turun semoga hujan yang turun tu memberi manfaat kepada semua penghuni bumi.:D

Ok sebenarnya nak tunjuk nih la tapi dah tersasul cerita pasal hujan pulak.

nampak tak anak panah tu tunjuk apa??

Kalau tak nampak klik la tengok.Aaron Aziz singgah blog Fit la.Jangan jelly ye anda semua.hehehe..Adakah anda percaya??Oh sudah tentu tidak percaya sama sekali kan.Siapa la Fit ni abang AA nak singgah baca kan lain la kalau blog yuyu ke Fatin Liyana ke sebab depa semua dah masuk tv.

Sebenarnya bukan betul pun tapi saja orang tu guna nama abang AA untuk tarik orang ke blog dia kot..Kalau betul mau pengsan lorh..

OK la sikit-sikit sudah la untuk hari ni.

Sebelum tu jom dengar lagu ni dulu



bye

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...