Wednesday 22 May 2013

Being A fasilitator

Assalamualaikum,
Hyep anda semua sihat??Fit??Alhamdulillah buat masa sekarang nikmat sihat masih diberikan oleh Allah swt.Lama jugak kan Fit tak update cerita dekat sini.Sorry my 3D.Banyak benda sebenarnya nak story tapi Perasaan jadi SOD,perasaan dan banyak lagi tapi hari ni nak cerita pasal Fit jadi fasi Sabtu lepas.

OK cerita dia macam ni,Subjek HPD132 Fit ada group assignment jadi bincang punya bincang last ketua program decide nak buat program motivasi dengan student UPSR.Jadi bila dah dapat kelulusan kami pun buat la program tu pada hari Sabtu lepas dengan adik-adik comel SK Pengkalan Aur.

Adik-adik tu seramai lebih kurang 60 orang tu hanya separuh ja student UPSR.Student yang join kira yang bertuah la dapat join.Pogram ni memang best dan dapat la hajat Fit untuk jadi fasi sekian lama tertunai.Seronok sangat boleh bergaul dengan adik-adik SKPA tambahan pula Fit mana ada adik jadi agak pelik bila banyak yg panggil kakak.

Suara pun hampir habis sebab kena cakap dengan nada yang kuat.Biasalah budak-budak memang agak aktif kan kita nak marah pun tak boleh sebab masih budak-budak.Kami abang dan kakak fasi semua enjoy buat aktiviti dengan adik-adik semua.Kami rasa macam back to school bila makan dekat kantin dengan bangku panjang.Uhhhhhmm memang old school betul dan tiba-tiba semua rasa macam budak sekolah.

Kami dapat feedback yang sangat baik dan diorang semua macam tak nak bagi kami semua balik siap ada yang nangis lepas tu kejar bas kami dengam basikal.Memang sedih jugak la kami yang dekat atas bas ni.Diorang semua comel dan cerdik.Sweet je semua.
Ni gambar yang ada.selebihnya dalam netbook jadi malas nak online guna netbook so gambar ni je yg ada dalam phone.

Fit dengar Guru besar diorang nak buat program melawat u kami pulak kot selepas exam UPSR.Hope kami ada dekat kolej la time tu.Kami semua harap adik-adik dapay result yang baik dan cemerlang.Gambar adik-adik tengah pejam mata dan fikirkan perkara yang gembira.

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...