Friday 26 November 2010

S.A.F.S.F

Assalamualaikum
hye lama kita x bersua kan???
act  da prob sikit so aq x boleh nak post entry kat sini...
sekarang baru aq boleh post..

apa tu S.A.F.S.F?
kalau sesiapa taw bisik i love u cepat2..

sebenarnya huruf-huruf di atas tu  mewakili nama geng aku...
kami ni berlima termasuk aq la...
agak2 korang huruf " F" yang mana mewakili nama aku...
??
??
??
??
??
??
??
???
tertanya-tanya kan
meh sini aku nak terang satu persatu

S
s ni sebenarnya mewakili nama shazuani a.k.a wani
nak taw sebab apa nama dia berada di tempat yang pertama..
x perlu bertanding
x perlu bergaduh
x perlu pening
sebabnya tanya arr kat mak dia kenapa lahirkan wani awal2
hehe
wani lahir 4hb Februari 1992
wani kiranya anak pertama 
so
dalam geng kami dia la kakak(tapi dia yang selalu kena buli)hehe
dia cuma da adik sorang je..kesian kat die kan x ramai sibling....(aku ramai k.)
cukup sudaa pasal wani

A
A untuk ayam eh bukanlah A untuk Atiqah a.k.a tikah
(kenapa kalau orang nak sebut pasal huruf A mesti ayam??)
tikah ni anak kedua dalam 3 beradik..
sesuai sangat la dia dalam geng kami ni kakak kedua...heehe
tikah selamat dilahirkan pada 3hb Mac 1992
nanti kita cite lain tentang tikah

ni jawapan bagi persoalan di atas
huruf F yang first ni la mewakili nama aku Fitrah
dalam geng ja aku berpeluang jadi kakak siap ada 2 orang adik lg tuh..(best2 aku nak buli depa)
aku lahir sama bulan ngn kakak dan adik..huhu
aq dapat lihat dunia ni pada 25hb Mac 1992.(yehuuuuuuuuuuuu)
birthday aq ni sama dengan artis korea Chae Rim kot...
next pasal adik aku yang beza 3 hari ja..hehe

S yg kedua
S ni mewakili empunya nama syifaa a.k.a syi dlm sms je..
kalu aq panggil syipaaaa..(jgn marah yew..)
nak taw x dia pun da blog taw...kalau rajin singgah la kat blog dia..
kalu nak pergi klik kat sini http://misssyifaa.blogspot.com
(syipa aku dah tolong promote blog ang..jgn mara)
nak taw kenapa beza 3 hari ja
tengokla syipa lahir bape hb 28hb Mac 1992...hehe
aku harap ang selalu namapk muda ala-ala babyface gitu....haha

last one  adik yang berkongsi huruf F dengan aq
namanya Farhana ok..
a.k.a far or hana
dia ni pandai memasak kalah chef wan la kot..hehe
Far ni lahir 28hb April 1992
walupun dilahirkan sebagai kakak sulung tapi dalam geng kami dia adik paling kocik..hehe

sebenarnya kami ni da banyak persamaan taw..
kalu anda orang yang bjak 
cuba cari sendiri persamaan antara kami...
(x kan semua aku nak kena cakap kot)
sebenarnya aku dah penat menaip so cari la alsan nak stop..hehe
kalau dah taw komen ye...
k da bye...

<3smile always <3saranghaeyou <3 my chingu


post kali ni x dak picture ok...
lain kali i upload

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...