Tuesday 4 October 2011

Majlis MPP yang best

Assalamualaikum,

hyep selmat malam semua...macam mana hari ni???fit harap semuanya ok.

hai dah banyak hari dah fit x update dekat sini jadi ini bermakna fit dah tertinggal banyak untuk buat yang challenge kdrama tu..sorry nah nanti fit cover semuanya dalam satu entry..hehehe..boleh ke buat macam tu????ah biarlah ni kan blog fit..

ok sebenarnya fit nak update secepat dan seringkas yang mungkin entry hari ni yang bertajuk Majlis MPP untuk pelajar prauniversiti..majlis ni berlangsung pada hari sabtu lepas di hotel Regency.majlis tu best sebab boleh tengok kawan-kawan berpakaian warna warni lain dari baju sekolah yang pale tu...semua cantik dan kacak belaka..makanan pun boleh tahan la..

masa majlis tu macam pengalman dan perasaan ada.hehe happy, teruja, terkejut,tak terduga dan biasa-biasa ja...hehehe kiranya tak ada la rasa sedih tu..kami semua memang enjoy la hari tu.penat jugak lah sebab keesokan harinya kena g sekolah pulak..eh terlupa pulak perasaan sedih memang tak ada tapi perasaan kecewa ada la sebab tak dapat cabutan bertuah..

kami semua dihiburkan oleh persembahan kawan-kawan sekelas.tak sangka kawan-kawan fit semuanya ada bakat.jadi sambil makan kami berhibur dengan persembhan. fit paling tak sangka monitor kelas dan juga presiden MPP fit memang sporting habis la semasa dia buat persembahan.ok la cukuplah setakat ni fit cerita.lebih baik sikit dari tak ada langsung kan..ok sebelum tu jemputlah tengok gambar yang sempat disnap semasa majlis tu.









ok da bubye..see u next  time.
salam

2 comments:

  1. amboiii..come loteynya semua yg pi dinner nih. warna warni gituh.

    ReplyDelete
  2. hehehe..memang warna warni pun..

    ReplyDelete

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...