Tuesday 27 December 2011

Amazing

Assalamualaikum,

next entry tak sampai sejam rasanya fit update blog ni.sekrang fit mula menaip untuk entry yang baru pulak..biasala mood untuk jadi blogger tegar semakin kembali kan..hehehe..

okay sebelum tu fit nak tanya ada tak ampa semua tengok rencangan korea iaitu Star King???sebenarnya fit terbuka saluran 393 tadi dan terlayan sekejap rancangan tu..fit tak tau la pulak sama ada siaran ulangan atau apa.tapi memang untuk hari ni punya tetamu yang mai tu.mula-mula yang orang kurang upaya dari segi pendengaran..giloss memang pandai depa menari walaupun tak boleh dengar muzik.okay yang tu biasa saja fit hanya suka tengok tarian depa sangat cantik..

Fit sebenarnya nak cerita pasal hair stylist for artis korea  memang superb la tips dan trick yang dia bagi untuk ubah gaya ambut kita..gegurl kat luar sana terutamanya yang freehair memang wajib tengok..Fit  pun nak try juga tips yang dia bagi..semua tips dan tricks yang dia bagi simple saja.
okay jom layan video nie.



sorry video nie tak ada subtiile la pulak..hope ada la  yang upload star king ni yang ada sub dekat saluran 393.tapi rasanya kalau  tengok video pun dah boleh faham kan..nak taw lebih lanjut layan la kat youtube.
okay selamat mencuba.tapi tapi fit tak jumpa lagi part yang fit tengok kat tv tadi..kalau tidak nak try potong rambut buat jambul sendiri..

hanya dengan  gaya rambut boleh mengubah seseorang jadi cantik,, cute,menawan,anggun dan sebagainya hanya dalam sekelip mata saja.tengok stylist tu jadi semakin cantik..okay selamat mencuba.bila dah jadi share la kat sini ek..damn jeles gila..

p/s:bagi yang bertudung boleh je nak cuba tapi hanya boleh berbangga kat rumah sudah..boleh bagi kakak atau adik kamu je cemburu..hehehe..jangan tudung melayang ditiup angin sudah.


No comments:

Post a Comment

thanks for your comment lain kali datang lagi

Lucky Charms Rainbow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...